Ga ontspannen op reis en kies voor Comfort Parking Valet Schiphol voor parkeren bij Schiphol. Met Valet Parking rijdt u zelf naar de luchthaven en parkeert uw auto tussen de vertrekhallen 2 en 3, waar een medewerker uw auto overneemt en veilig parkeert. Met valet parking bij Schiphol hoeft u zelf niet op zoek te gaan naar een parkeerplaats op Schiphol.
U heeft de keuze tussen parkeren in een overdekte parkeergarage of op een onoverdekt parkeerterrein, beide opties zijn verhard, goed verlicht en volledig omheind. De maximale doorrijhoogte voor overdekt parkeren is 2,50m, terwijl er geen maximale doorrijhoogte geldt voor onoverdekt parkeren. Gehandicaptenparkeerplaatsen zijn beschikbaar en voor extra gemak kunt u ter plaatse gebruik maken van diensten zoals autowassen en elektrisch opladen, allemaal onder toezicht van personeel en bewakingscamera's. Comfort Parking Valet Schiphol biedt 24/7 service aan. Als u liever zelf uw auto parkeert, kunt u ook gebruik maken van de shuttle parking van Comfort Parking.
Adres
Vertrekpassage Schiphol,
1118 CP,
Schiphol
Bewaakt parkeren: | Ja |
Elektrische oplaadpunten: | Ja |
Invalidenparkeerplaatsen: | Ja |
Maximale doorrijhoogte: | 2,50 |
Maximale doorrijhoogte: | Geen |
Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 8.4!
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Afstand tot vliegveld | 8.8 |
Prijs/kwaliteit | 7.9 |
Klantenservice | 8.4 |
Totaal | 8.4 |
Vooraf mail ontvangen met alle informatie; daarmee zou alles vlotjes moeten kunnen verlopen. In de praktijk viel dat erg tegen: Bij afgifte auto (precies op afgesproken tijdstip) werd gevraagd of we nog wilden wachten omdat de chauffeur er nog niet was. Bij aankomst hebben we 45 minuten moeten wachten tot de auto er weer was. Geen mogelijkheid om contact op te nemen en geen info van de Valet service dat er vertraging is. Ook vreemd dat in de mailbevestiging staat dat je meteen moet bellen bij aankomst. Als je belt krijg je bericht dat je pas moet bellen als je alle bagage in je bezit hebt. Tegenstrijdig dus. Kortom niet tevreden
Ik mocht niet binnen omdat mijn code dat ik kreeg met email niet overeenkwam met die van hun systeem
Top, stonden ons op Schiphol al op te wachten en bij terugkomst waren ze er ook snel. Ideaal
Hier is jouw tekst herschreven als een klacht voor een review: --- Ik heb onlangs gebruik gemaakt van de Valet Parking-service en ben helaas voor de goedkoopste optie gegaan, wat een grote fout bleek te zijn. Bij het afzetten van de auto werd ik nauwelijks begroet, maar bij het ophalen bleek de medewerker ineens wel goed contact te kunnen maken toen het over een fooi ging. Tot mijn grote schrik bleek bij vertrek dat de tank bijna volledig leeggereden was, terwijl we zeker nog een kwart volle tank hadden bij het afgeven. Dit zorgde voor onnodige stress tijdens onze terugreis. Helaas hadden we de kilometerstand niet gefotografeerd, maar we weten zeker dat er veel meer benzine in zat toen we de auto afleverden. Bij het bellen met de klantenservice werd ons verteld dat de auto volgens hun papieren slechts één keer verplaatst was, dus het leek hen vreemd dat de tank zo leeg was. Er kwam echter geen duidelijkheid over de afstand tussen de parkeerplaats en de luchthaven. Dezelfde medewerker die onze auto de eerste avond in ontvangst had genomen, deze ook vier dagen later terug te brengen. Heeft hij soms de auto zelf een paar keer gebruikt? Hoewel de jongeman aan de telefoon vriendelijk en behulpzaam was, voelt het niet betrouwbaar om de auto met een lege tank terug te krijgen. Dit gaf ons een zeer onbetrouwbaar en onprofessioneel gevoel over deze dienst. Jammer genoeg geen aanrader.