Waarmee kunnen wij u helpen?
Reserveren
- Hoe boek ik online een parkeerplaats?
- Welke gegevens vul ik bij het vergelijken in?
- De prijs verandert als ik de aankomst of de vertrektijd wijzig. Hoe kan dit?
- Welke tijden vul ik bij het reserveren in?
- Wanneer weet ik zeker dat mijn boeking goed is gegaan?
- Kan ik al boeken zonder de vluchtgegevens te weten?
- Is er nog een parkeerplaats beschikbaar?
- Hoe lang van tevoren kan ik het beste reserveren?
- Kan ik parkeerplaatsen reserveren voor meerdere auto's?
- Kan ik mijn reservering ook wijzigen of annuleren?
- Waarom heb ik geen reserveringsbevestiging ontvangen?
- Moet ik het opgeven als ik met een andere auto kom?
- Is het mogelijk om met een andere auto naar de parkeerplek te komen?
- Wat betekent "Gegarandeerd de laatste prijs"?
- Wilt u een klacht indienen over ParkCare?
- Weet ik zeker dat ik een parkeerplaats heb gereserveerd?
- Tot wanneer kan ik bepaalde details van mijn reservering wijzigen, zoals het kenteken of mijn reserveringsdata?
Annuleren
Parkeren
- Zijn alle parkeerlocaties overdekt?
- Welke parkeervormen bieden jullie aan?
- Hoe moet ik handelen als ik het parkeerterrein niet op tijd kan bereiken?
- Wat moet ik doen bij vertraging van mijn vlucht?
- Hoelang ben ik onderweg van de parkeerlocatie naar de airport?
- Kunnen mindervaliden ook gebruikmaken van een parkeeroptie die jullie aanbieden?
- Waar moet ik schade aan mijn auto melden?
- "Persoonlijk gecontroleerde parkings", wat houdt dat in?
- Hoe wijzig ik mijn reservering?
- Zijn alle parkeerplaatsen bewaakt?
- Kan ik ergens de contactgegevens van de parkeeraanbieder vinden?
- Waar kan ik een klacht indienen over een parkeeraanbieder?
Shuttle Parkeren
- Hoe herkent de parkeermedewerker mij?
- Hoe ziet de parkeermedewerker eruit?
- Moet ik op de heenweg contact opnemen met de parkeeraanbieder?
- Is het verplicht om de autosleutels in te leveren?
- Kan mijn rolstoel mee in de shuttle bus?
- Op welke tijden rijdt de shuttle bus?
- Hoe kom ik vanuit de parkeerplaats naar de luchthaven?
- Waarom moet ik mijn sleutels inleveren?
- Hoeveel mensen kunnen er in een shuttle bus?
Valet Parkeren
Betaling
- Is vooraf betalen verplicht?
- Op welke manieren kan ik betalen?
- Is betalen bij ParkCare veilig?
- Is de prijs op de website correct?
- Kan ik een BTW-factuur krijgen?
- Is het mogelijk om achteraf te betalen?
- Hoe kan ik betalen?
- Is het wel vertrouwd om via jullie te betalen?
- Zijn de prijzen actueel op jullie website?
- Kan ik een betalingsbevestiging krijgen?
- Hoelang duurt het voordat ik mijn geld kan terugverwachten?
- Ik heb mijn reservering geannuleerd. Wanneer kan ik het geld van mijn annulering terugverwachten?
- Is de totale prijs die ik zie bij het boeken alles wat ik moet betalen, of zijn er mogelijke bijkomende kosten?
Veiligheid
Account
- Wat moet ik doen als mijn account niet werkt?
- Hoe kan ik mijn accountgegevens bijwerken, zoals mijn e-mailadres of wachtwoord?
- Hoe kan ik mijn boekingsgeschiedenis of betalingen via mijn account bekijken?
- Kan ik mijn wachtwoord aanpassen?
- Kan ik mijn boekingsgegevens aanpassen?
- Kan ik mijn reserveringen ergens terugvinden?
- Hoe wijzig ik de taal in mijn klantenaccount?

Wij staan voor u klaar
Vanuit Groningen werkt het team van ParkCare elke dag volop om voor u een aanbod te creëren wat past bij uw wensen en eisen. Zo vindt u bij ons parkings voor zowel kort en lang parkeren, als goedkoop parkeren. Door onze vergelijkings- en boekingstool reserveert u vooraf, online, uw parkeerplaats. U bent hierdoor gegarandeerd van een luchthaven parking bij aankomst. U kunt uw parking al boeken in slechts enkele minuten. Ook boekt u op ParkCare altijd tegen de laagste prijsgarantie. Hierdoor maken wij het parkeren rondom vliegvelden zo aangenaam mogelijk.
Heeft u vragen over ParkCare, uw boeking, een parkeeraanbieder of wilt u wat anders bespreken? Neem dan vooral contact met ons op. De klantenservice helpt u graag verder!
Begint uw boekingsnummer met MO of PA?
E-mail naar [email protected]
* Vermeld uw boekingsnummer in de titel van de email
Begint uw boekingsnummer met PC?
E-mail naar [email protected]
* Vermeld uw boekingsnummer in de titel van de email
Boekingsbevestiging niet ontvangen? Controleer eerst uw spam folder.