247 Parking - Shuttle biedt een comfortabel en veilig parkeren bij Schiphol Airport. U kunt kiezen tussen overdekt of onoverdekt parkeren. Beide parkeervarianten zijn verhard, goed verlicht en afgesloten voor onbevoegden. De terreinen worden streng bewaakt door beveiligingscamera's en personeel ter plaatse. Voor het onoverdekte parkeerterrein geldt geen maximale doorrijhoogte. Extra services zoals een autowasservice of het opladen van een elektrische auto kunt u eenvoudig ter plaatse boeken. Zoals de naam al aangeeft, is 247 Parking - Shuttle 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend.
Met Shuttle Parking parkeert u zelf uw auto op het terrein van de aanbieder. Vervolgens wordt u met een pendelbus in slechts enkele minuten naar de luchthaven van Amsterdam gebracht. Bij terugkomst haalt de shuttlebus u weer op en brengt u terug naar het parkeerterrein. Shuttle parkeren bij Schiphol is niet alleen gemakkelijk, maar ook zeer betaalbaar.
Adres
Tupolevlaan 1-39,
1119NW,
Schiphol
Ja | |
Ja |
Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 9.3!
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Afstand tot vliegveld | 9.0 |
Prijs/kwaliteit | 9.6 |
Klantenservice | 9.4 |
Totaal | 9.3 |
Prima, komen vasr weer.
Was prima geregeld, ontvangst van de auto en ook het klaar staan bij Schiphol, goede en duidelijke communicatie met vriendelijke medewerkers, grote complimenten dit is klantgerichtheid in alle opzichten!
hallo, ik heb klantenservice een minder oordeel gegeven. Dit heeft puur te maken met het afleveren van de auto waarbij mijn stoelinstelling compleet anders was ingesteld. Dit vind ik wel jammer aangezien we het hebben op 5-6km afstand en dat je dan de complete stoel wijzigt. Dit vond ik wel storend. Naar voor en achter instellen kan ik me nog voorstellen, maar rugleuning en hoogte van de stoel lijkt mij niet nodig geweest.
Top