Bij Xclusive Parking kunt u goedkoop parkeren bij Schiphol. Deze parkeeraanbieder biedt een shuttle parking bij Schiphol aan. Het terrein bevindt zich ten zuiden van Schiphol. U kunt hen gemakkelijk bereiken bereiken via de A4 en N196.
Bij Xclusive Parking kunt u gebruikmaken van hun shuttle service. Op de dag van vertrek rijdt u zelf naar de garage. Daar parkeert u uw auto. Na een korte controle wordt u gratis met de shuttlebus naar het vliegveld gebracht. Deze doet er zo'n 12 minuten over. Bij terugkomst wordt u ook weer gratis opgehaald. U dient 30 minuten voor aankomst contact op te nemen met de parkeeraanbieder. Wilt u liever gebruikmaken van een andere service? Xclusive Parking biedt ook valet service aan.
Xclusive Parking heeft een onoverdekte parkeergarage, welke geen maximale doorrijhoogte heeft. Het terrein is 24 uur per dag geopend is. U rijdt zelf naar de garage. Er is altijd iemand aanwezig die het terrein waarneemt. Daarnaast is de garage voorzien van camerabeveiliging en elektrische laadpalen.
Adres
Kruisweg 365,
1437CG,
Rozenburg
Bewaakt parkeren: | Ja |
Maximale doorrijhoogte: | Geen |
Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 8.6!
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Afstand tot vliegveld | 8.8 |
Prijs/kwaliteit | 8.4 |
Klantenservice | 8.5 |
Totaal | 8.6 |
Geen medewerker aan de lijn, zeer simpel keuzemenu waarna verbinding werd verbroken. Meer van red je er maar mee. Plek van shuttle aangeven bijv. met app of plattegrond maakt het makkelijker. Parkeergarage waar wij auto stalden was slecht verlicht, enkele dames die met ons werden afgezet bij de garage vonden dit eng. Begrijpelijk. Ook meer informatie is prettig over het hoe en wat. Nodige verbetering is mogelijk met name in klantenbenadering en inzet hulpmiddelen.
Prima service en weinig wachttijd
Drama, nooit meer. Je komt op parkeerterrein bij een casino waar niets staat aangegeven. Bij terugkomst belde ik en mijn was onbekend maar klantenservice adviseerde mij naar F6 te gaan. Na 45 min was er nog niemand. Toen ik belde om te vragen waar men bleef, werd de hoorn erop gegooid!
Verkeerde informatie op het voucher. 24/7 bereikbaar ook niet! Heel slecht maar een pluspunt de chauffeurs zijn aardig.