Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Martine Bouve
16-09-2023
Heel dicht bij de luchthaven. Een minimale wandelafstand naar de bushalte. Geland om 24.00 u - taxi stond 10 min later nadat we gebeld hadden. Vlotte inrij en uitrij via de slagbomen; zeker vatbaar voor volgende reis! We stonden eerst wat argwanend tgo de digitale app om de slagbomen te openen, om je ticket op de bus te scannen (daar wij weinig IT minded zijn) , maar dit ging 100% vlot! Het was een onterecht vrees.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
Jos Van Assche
12-09-2023
Voor zij die nog van zin zijn om met deze firma in zee te gaan, denk toch maar even na.
Bij terugkomst is de firma bijna niet te bereiken. Na 9 pogingen toch iemand aan de lijn
met de belofte dat er iemand onderweg is en dat het 20 min zou duren om ons terug op te halen op Schiphol. Na 2 u25 te wachten hebben en nog 9 pogingen om te bellen, hebben we zelf een taxi genomen om ons terug naar de parking te brengen. Dit heeft ons 40€ gekost Mobihub was heel die tijd niet meer bereikbaar. Of antwoordapparaat of ze haken gewoon terug in. Voor ons zeker geen betrouwbare firma
Afstand tot vliegveld |
2.5 |
Prijs/kwaliteit |
2.5 |
Klantenservice |
2.5 |
Totaal |
2.5 |
Noura Dakkouni
05-08-2023
Alles verliep vlotjes en zeker voor herhaling vatbaar.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
10 |
Ronny Plu
31-07-2023
App werkt niet
Geen duidelijke aflevering voucher
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
5 |
Klantenservice |
5 |
Totaal |
5.8 |
Peter Wils
08-07-2023
Goede parking goede service en eenvoudige afhandeling via de app.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
7.5 |
Totaal |
8.3 |
christian Greffe
20-05-2023
Prima! Iets meer uitleg over waar je moet parkeren zou handig zijn. Nu stonden we voor het Mercure hotel, dus wisten we niet of we wel juist waren. ook een beschrijving van hoe je naar de bushalte geraakt zou handig zijn. We hadden zware koffers en wisten niet waar de bushalte was, dus hebben we het moeten vragen aan een benzinestation.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
10 |
Klantenservice |
7.5 |
Totaal |
9.2 |
Ludwig Geudens
29-04-2023
Parking prima gelegen , enkel van parking naar bushalte is “effe zoeken”. Ook bij’t terugkomen van Schiphol naar parking zou iets beter aangegeven mogen zijn.
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
7.5 |
Totaal |
7.5 |
Melissa Broeckx
17-04-2023
Bij het aankomen op de parking ging de bareel niet open. Blijven bellen naar het nummer dat aangegeven was en kreeg telkens een automatisch antwoord dat de nummer niet bereikbaar was. Uiteindelijk het hotel binnen gegaan en gelukkig na heel lang te praten hebben ze de bareel voor mij open gedaan maar wel bijna mijn vlucht gemist. Schande. Super slechte service.
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
2.5 |
Totaal |
5.8 |
Marc Oyen
23-03-2023
Alles ging vrij goed, toch enkele bemerkingen:
- de afstand van de parking to de opstapplaats voor de bus is toch vrij groot en de weg niet zo goed. Vooral hiermee rekening houden als het regent.
- bij de heenreis is het vrij duidelijk welke en waar je de bus moet nemen.Voor de terugreis is dit niet zo duidelijk. De bus nummer is 397, maar je moet de bus richting Anderlechtlaan nemen. Er zijn meerdere opstapplaatsen, de ene gaat verder weg van Schiphol ( bij ons was dit opstappen van nr 18 - 20, de andere gaat richting Anderlechtlaan ( was bij ons opstapplaats 17). Wij hadden ons vergist, dus beter even aan de bestuurder vragen.
- normaal heb je genoeg tijd als het ticket geactiveerd is. Maar als de vlucht wat vertraging heeft en je vergist je van bus, dan is het krap.
Gelukkig stellen ze zich soepel op: niets bijbetalen op de bus en de slagboom opende zich alhoewel we wel buiten onze tijdsmarge waren.
De parking zelf ziet er veilig uit. Wel een beschadeging opgelopen aan de auto, maar dat kan overal gebeuren.
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
10 |
Totaal |
8.3 |
Francis Detremmerie
09-11-2022
Goed meegevallen. Dank
Afstand tot vliegveld |
7.5 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
7.5 |
Totaal |
7.5 |
Gunther De Winne
06-11-2022
Bus 369 stond er op papieren versie, doch QR-code is niet geldig op die bus. Best aanpassen naar nr 397.
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
7.5 |
Totaal |
8.3 |
Luc Van Roey
22-09-2022
Businfo (oa locatie van de bushalte) onduidelijk. Busticket heenreis werkte niet. Niemand telefonisch bereikbaar (ivm vraag over de werking van de slagboom) enkel contact na ruim 40min via de app. Jammer want locatie en afstand tot de luchthaven evenals de prijs wél ok
Afstand tot vliegveld |
10 |
Prijs/kwaliteit |
7.5 |
Klantenservice |
2.5 |
Totaal |
6.7 |
Gebruik 2 vingers om te scrollen