Bent u op zoek naar een voordelige parking bij Schiphol? Dan bent u bij Mobihub | Schiphol Noord Oost aan het juiste adres. Deze aanbieder ligt ten noordoosten van Schiphol en is makkelijk te bereiken via de A4. Mobihub | Schiphol Noord Oost is 24/7 geopend. Dat betekent dat u bij hen altijd terecht kunt. Tijdens uw afwezigheid staat uw auto geparkeerd op een volledig omheind terrein, welke verhard is. Wilt u goed voorbereid op reis? Lees dan onze parkeertips!
Adres
Oude Haagseweg 20,
1066 BW,
Amsterdam
Ja | |
Geen |
Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 8.0!
Als u kiest voor Mobihub | Schiphol Noord Oost, dan maakt u gebruik van een shuttle parking bij Schiphol. U parkeert zelf uw auto op hun terrein. Nadat u uw auto geparkeerd heeft, kunt met het openbaar vervoer verder reizen naar de luchthaven. Tot slot kunt u uw autosleutel mee op reis nemen. Klinkt dit als de ideale parkeeraanbieder? Reserveer dan direct uw parkeerplek via ParkCare!
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Afstand tot vliegveld | 8.1 |
Prijs/kwaliteit | 8.5 |
Klantenservice | 7.6 |
Totaal | 8.0 |
Alles top geregeld
Overzichtelijker, fijne parkeerplek. Correcte en vriendelijke communicatie met vriendelijk, bescheiden personeel. Zeker een aanrader!
Zoals bij heel wat van die 'topparkings' miserie.....Deze leek in orde. Zowaar met een app, die de slagboom opent, en automatische pushmeldingen en veel tra la la.......In het doorgaan ok, slagboom ging open en er stond een wagen klaar. Heenrit: niets op te zeggen. Maar dan: de terugrit. Een automatische sms (zeer professioneel, maar de core business is transport) dat ik mocht bellen eens de bagage er was.....doe ik dus. Afspraak aan departure 3 deur A, over 15-20 min. 45 min later niemand te zien. Ook andere mensen stonden te wachten. Na terug bellen antwoord: 'al mijn chauffeurs zijn aan het eten'. Nou smakelijk maar ik sta daar te blinken. Dan komt er een auto voor 5 personen, als je er met 7 in moet...... Ondertussen ene automatische reminder 'of ik mijn wagen kom halen want parkeertijd is bijna om'. Euh ja als jij jouw werk goed doet zou ik daar inderdaad zijn...... Nog een telefoon later komt er toch een grotere taxi aan die ons naar de parking brengt. Te laat, waarna je moet gaan bedelen in het hotel om de slagboom open te doen....tevreden: heenrit ja, terugrit absoluut niet.
Ik was erg boos dat op de dag van vertrek vroeg in de ochtend (we moesten om 7.15 op de luchthaven zijn, een mail kreeg dat we waren omgeboekt. Het was verder weg. Dat was een punt en we hadden veel moeite eenmaal daar aangekomen om bij Greenparking erin te kunnen. Dit gaf veel vertraging en stress. Daarom zal ik Mobian niet weer boeken.