Mobihub | Schiphol Noord Oost

bij Schiphol -

Bent u op zoek naar een voordelige parking bij Schiphol? Dan bent u bij Mobihub | Schiphol Noord Oost aan het juiste adres. Deze aanbieder ligt ten noordoosten van Schiphol en is makkelijk te bereiken via de A4. Mobihub | Schiphol Noord Oost is 24/7 geopend. Dat betekent dat u bij hen altijd terecht kunt. Tijdens uw afwezigheid staat uw auto geparkeerd op een volledig omheind terrein, welke verhard is. Wilt u goed voorbereid op reis? Lees dan onze parkeertips!

Mogelijkheden
  • Binnen parkeren
  • Autosleutels behouden
  • Asfalt of bestrating
  • Beveiligd parkeren
  • Verlicht terrein
Services
  • 24 uur per dag geopend
  • Vooraf reserveren
  • 8km naar vertrekhal
Parkeervormen
  • Shuttle Parking
  • Valet Parking
  • Park & Walk
  • Park, Sleep & Fly
  • Op 3 minuten loopafstand op de Anderlechtlaan kunt u met de openbaar vervoer (Connexxion-bus lijn 397) naar Schiphol. Deze bussen rijden elke 10 minuten. In deze email vindt u de ticket voor de Connexxion-bus vanaf MobiHub Schiphol Noord-Oost. Activeer dit ticket in de MOBIAN app voordat u de bus wilt instappen. Scan de QR-code op MOBIAN app om toegang te krijgen voor de bus.
  • Alle extra kosten dienen ter plekke aan de aanbieder betaald te worden.



Adres
Oude Haagseweg 20, 1066 BW, Amsterdam

Bekijk op kaart

Mijn parkeerplaats

- (Wijzig datum)

Bewaakt parkerenBewaakt parkeren:Ja
Maximale doorrijhoogteMaximale doorrijhoogte:Geen

Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 7.9!

  • Afgesloten parkeerterrein
  • Geen hoogte restricties

Dichtbij Schiphol parkeren

Als u kiest voor Mobihub | Schiphol Noord Oost, dan maakt u gebruik van een shuttle parking bij Schiphol. U parkeert zelf uw auto op hun terrein. Nadat u uw auto geparkeerd heeft, kunt met het openbaar vervoer verder reizen naar de luchthaven. Tot slot kunt u uw autosleutel mee op reis nemen. Klinkt dit als de ideale parkeeraanbieder? Reserveer dan direct uw parkeerplek via ParkCare!

Beoordelingen Mobihub | Schiphol Noord Oost Bekijk alle beoordelingen

Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.

Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.

Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een

7.9
Beoordeeld door 208 klanten
Afstand tot vliegveld 7.9
Prijs/kwaliteit 8.3
Klantenservice 7.4
Totaal 7.9
Herman be 5.8 Geparkeerd van 09/11/2024 tot 11/11/2024

Eerste en laatste keer. De tickets voor de bus werken niet,dus zelf maar betaald en als je vraagt om teruggave,dan ligt het aan jezelf, wordt je in gebrekkig Nederlands medegedeeld.(Na een tijdje wachten, want op het moment zelf is men onbereikbaar). Al met al een gevalletje "goedkoop is duurkoop".

Dana Jansen be 3.3 Geparkeerd van 23/10/2024 tot 04/11/2024

Ik zal geen gebruik meer maken van deze service. De app met de linken voor de bus werkte niet dus heb ik de bus reis voor 2 personen zelf moeten betalen. Toen ik terug kwam van mijn reis werkte de bus linken wel maar de link met de taxi overeenkomst was verdwenen, en deze moesten we nu juist hebben. Slechte werking dus nooit meer.

Jurgen be 4.2 Geparkeerd van 31/10/2024 tot 03/11/2024

Slecht, slagboom ging zowel naar binnen als naar buiten niet open via de app. Voordat we terug kwamen mail gestuurd via adres op website, email adres niet bereikbaar. Tevens geen klantenservice in het weekend. Kwamen eerder aan op Schiphol maar taxi kom niet eerder komen, geen enkele flexibiliteit. Moesten uber nemen. Nooit weer

Thomas be 3.3 Geparkeerd van 20/10/2024 tot 27/10/2024

De slechtste parking ervaring ooit!!! We maken al jaren gebruik van diverse parkeeraanbieders en altijd overwegend positieve ervaring, maar dit hebben we nog nooit meegemaakt.... na boeken bij MobiHub moet je een app downloaden waar dan de vouchers voor de transfer staan en je de slagboom van de parkeerplek zou moete kunnen openen. De app werkte echter niet! De tijden die je opgeeft blijken ook harde tijdstippen, als je 5 min eerder ben werkt de voucher niet. Bij de terugreis moesten we met openbaar vervoer, maar ook daar werkte de app niet en kregen we geen QR codes. Na bellen van Klantenservice kregen we iemand die ons niet kon helpen en dat we zelf maar moesten uitzoeken hoe we op de parkeerplaats zouden komen, hij verbrak de verbinding. Na terugbellen (met twee verschillende telefoons) nam hij niet meer op en hebben we maar zelf een taxi gepakt om naar de auto te komen. Daar aangekomen was onze gehele reservering uit de app verdwenen. Gelukkig dat het hotel er ons uitliet zonder nog eens extra 200 euro te laten betalen, want anders hadden we echt een probleem (een app die niet werkt en een Klantenservice die niet helpt). Bijzonder onprettige ervaring, kan ik niemand aanraden!!

Betaalmethodes

Logo Mistercash Logo Visa Logo MasterCard Logo PayPal Logo Sofort Logo IDeal

Keurmerken