Bij Fast Shuttle Parking Valet kunt u moeiteloos uw auto laten parkeren bij Schiphol Airport met behulp van Valet Parking. In plaats van zelf te parkeren op Schiphol Airport, rijdt u op de dag van uw vlucht rechtstreeks naar de vertrekgate. Daar overhandigt u uw auto aan een medewerker van Fast Shuttle Parking Valet. Terwijl de medewerker uw auto parkeert op de voor u gereserveerde parkeerplaats, kunt u rustig naar de vertrekhal wandelen. Bij uw terugkomst wordt uw auto op de afgesproken tijd naar de luchthaven gebracht, zodat u zonder zorgen uw reis naar huis kunt voortzetten. Dankzij de 24/7 openingstijden van de parkeeraanbieder kunt u altijd gebruikmaken van valet parking bij Schiphol Airport.
Bij Fast Shuttle Parking Valet wordt uw voertuig beveiligd met videobewaking en buitenverlichting, op een verhard en volledig omheind terrein. Voor grotere voertuigen en motoren geldt een kleine meerprijs, zonder hoogterestricties.
Adres
Vertrekpassage Schiphol,
1118 CP,
Amsterdam
Ja | |
Geen |
Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 8.6!
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Afstand tot vliegveld | 8.8 |
Prijs/kwaliteit | 8.4 |
Klantenservice | 8.5 |
Totaal | 8.6 |
We hebben onze auto afgeleverd bij Vertrekhal 3. Daar stond iemand voor ons klaar om de auto over te nemen. Op de terugweg gebeld toen we alle bagage hadden en 20 min later stond onze auto er weer. Er werd ook nog geholpen met de bagage. Als ik een minpuntje zou moeten noemen dan zou ik zeggen dat de auto er niet echt schoner op is geworden (maar hij ging er ook niet schoon naartoe in mijn geval). Goede service, goede prijs voor 4 weken en handig als je veel bagage hebt om recht voor de vertrekhal uit te stappen.
punt 1 had ik een verkeerd adres gekregen, een grote parkeer terrein. Gelukkig was daar iemand die me de weg kon wijzen. ik moest mij nl. melden bij vertrekhal 3 melden. Verder is het heel vervelend dat de boordcomputer helemaal vanslag is. Ik moet hier mee naar de garage, ik weet niet wat het gaat kosten maar dan stuur ik de rekening nog. Vertel de chaufeurs dat ze met hun handjes van dat spul af moeten blijven, lever een auto af zoals hij gebracht is.
We hadden met twee wagens geboekt, half uur van tevoren gebeld, iemand aan de lijn gehad, parking was vol dus we kunnen jullie wagens niet ophalen, dat was het dan. Zogezegd hadden we een mail gekregen, niks van waar. Maar wel twee maal 102 euro hebben jullie ontvangen. Geen oplossing voor wagens, dus oplossing moeten zoeken, terug betalen, stress om vliegtuig te moeten halen. Fijn begin van vakantie! Dus eis het geld terug!!! Dus jullie kunnen beter geen beoordeling vragen. Ik wens dan ook gecontacteerd te worden hierover, 0032496923556 asap! Want bereikbaarheid bij jullie, bellen gaat niet, mailen geen reactie (heb gemaild ivm hoogte van voertuig van tevoren)
zie mijn eerdere reactie en we zullen zeker niet meer bij jullie boeken, tenzij een goede compensatie en terugbetaling