Als u op zoek bent naar een goedkope parking bij Schiphol Airport, dan kunt u terecht bij Mobihub | Schiphol-Rijk. U zet hier uw auto neer op de parking en gaat u met het openbaar vervoer naar het airport. De parking kunt u bereiken via de A4. De reistijd naar Schiphol bedraagt ongeveer 6 minuten.
Voor uw vervoer naar de luchthaven kunt u gebruik maken van bus 180. De halte vindt u op 250 meter afstand van de parking en is genaamd “Tupolevlaan/Boeingavenue”. De bussen rijden tussen 05:20 en 00:20 uur. Voor exacte bustijden kunt u kijken op 9292.nl. Wanneer u buiten de tijden van de bus regeling wilt reizen, dan regelt Mobihub | Schiphol-Rijk een taxi voor u. De kosten van het transfer zijn inbegrepen in de prijs.
De parking van Mobihub | Schiphol-Rijk is volledig omheind en is verlicht. Daarnaast is er camerabewaking aanwezig. Een groot voordeel van deze aanbieder is dat u uw autosleutel bij u kunt houden. Het terrein heeft een maximale doorrijhoogte van 2,60 m en is dag en nacht geopend. Liever een parkeerplaats met een andere ligging? Dan kunt u ook parkeren bij Mobihub | Schiphol West of Mobihub | Schiphol Zuid
Adres
Tupolevlaan 1,
1119 PA,
Schiphol
Ja | |
2,60 |
Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 8.6!
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Afstand tot vliegveld | 8.2 |
Prijs/kwaliteit | 9.0 |
Klantenservice | 8.4 |
Totaal | 8.6 |
Eerste keer, maar goed ervaring. Aanbevolen
De QR code voor de bus werkte niet zowel heen als terug.
Prima geregeld, alleen stond er bij de routebeschrijving: “ volg de borden “. Het was donker nog en het kleine bordje was amper te zien, ook geen ‘huisnummer’ . Na een telefoontje met de Hulplijn, vonden we de parkeerplaats alsnog.
Aantrekkelijke prijs, echter bij terugkomst werkte het activeren van mijn buskaart niet. Beetje jammer, vervolgens de klantenservice gebeld, die geven aan dat ik kennelijk aangegeven heb hoe laat ik zou uitrijden. Ik zie op de site staan een terugkomstdatum met tijd staan. Daar heb ik gewoon de tijd ingevuld dat mijn vliegtuig zou landen. Staat ook op de website, onder de mouseover: Neem hier de tijd van uw vliegticket over. De app geeft een algemene foutmelding, waardoor je dus ook niet weet wat er precies misgaat. Bij de heenweg gaf de app trouwens ook een foutmelding bij het activeren van mijn buskaart. De chauffeur heeft ons toen gematst. Na een hele lange reis kom je dan erachter dat je alsnog zelf 2 buskaarten moet kopen, terwijl je daar wel voor betaald hebt bij mobihub. Hoe kan ik nu weten wanneer ik precies uit zal rijden en hoe laat ik de bus neem?? Ik zal nog een klacht indienen bij Parkcare, als ik ze telefonisch kan benaderen.