Maak gebruik van ultiem parkeren bij Schiphol met Hilton Parking Schiphol. Deze parkeergarage biedt een veilige, geasfalteerde ruimte die is afgesloten met een slagboom, zodat onbevoegden geen toegang hebben. Uw voertuig staat onder constante bewaking dankzij camera’s en beveiligingspersoneel. Bovendien is het terrein goed verlicht en beschikt de parkeergarage over een maximale inrijhoogte van 2,10 meter. Voor elektrische voertuigen zijn er oplaadpunten beschikbaar. De parkeergarage is volledig toegankelijk voor mensen met een handicap, dankzij drempelvrije toegang. Let op, de reservering geldt alleen voor een parkeerplaats en omvat geen hotelkamer.
Hilton Parking Schiphol biedt een handige Park & Walk bij Schiphol, ideaal gelegen aan de A4, midden op Schiphol. U parkeert uw auto zelf en houdt uw sleutels bij u, waarna u in slechts vier minuten naar de terminals kunt lopen. Deze parkeergarage is 24 uur per dag geopend, waardoor u altijd op uw gemak kunt vertrekken. Wacht niet langer en reserveer uw parkeerplek eenvoudig via ParkCare.
Adres
Schiphol Boulevard 701,
1118 BN,
Amsterdam
Elektrische oplaadpunten: | Ja |
Maximale doorrijhoogte: | 2,10 |
Bewaakt parkeren: | Ja |
Invalidenparkeerplaatsen: | Ja |
Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 8.1!
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Afstand tot vliegveld | 9.2 |
Prijs/kwaliteit | 7.2 |
Klantenservice | 7.8 |
Totaal | 8.1 |
Un Tel number “customer service “did not answer ! People of the parking Hilton were not aware about en did not care about the way to help clients of parkcare. ! Customer service is nul !
Stond helaas voor de slagboom die niet open ging via de App… telefonische hulp was prima
Super gemakkelijk! Vlot bereikbaar, nergens aanschuiven. Voor herhaling vatbaar.
Ik was 10 minuten voor 8 aangekomen. (8 uur aangegeven). Blijkbaar gaat hek niet open voor 8 uur. Mensen achter mij moet ruimte maken voor mij achter uit te rijden. Met het uitrijden was ik 2:55 ipv. 2:45. Hek gaat niet open. Nog een keer op mijn 'Mobian' app. scherm blanco... 10 keer Mobian app uit en opnieuw laden. Niks. Ik bel Hulp bij het Hilton... Zij kunnen niks voor mij doen en doen het hek niet open. Intussen andere mensen achter mij. Ik probeer via het mobian Whats App. Ik krijg een Bot. met heen en weer zou iemand mij helpen. Naar zeker 5 minutes en niemand om te helpen probeer ik weer het App. Uit het niks gaat het hek open. Nooit weer doen.