Mobihub | Schiphol West

bij Schiphol -

Een goede en comfortabele start van uw reis krijgt u wanneer u parkeert bij Mobihub | Schiphol West. Mobihub | Schiphol West is gemakkelijk te bereiken via de A4. Deze parking van Mobihub bestaat uit het terrein bij hotel Hyatt Place. De parking is afgesloten met een slagboom die u met een code kunt openen. Er is geen maximale doorrijhoogte. U kunt hier dus met elke soort auto terecht. De openingstijden van Mobihub | Schiphol West zijn van 04:00 tot 00:00 uur. Kijk dus goed op welk tijdstip uw vlucht vertrekt. De parking ligt op zo'n 5 kilometer van Schiphol Airport.  Deze parking biedt een shuttle parking bij Schiphol aan. Liever een parkeerplaats aan de noord- of zuidzijde van Schiphol? Kijk dan bij Mobihub Schiphol | Noord of Mobihub Schiphol | Zuid.

Mogelijkheden
  • Binnen parkeren
  • Autosleutels behouden
  • Toiletten aanwezig
  • Camerabewaking
  • Asfalt of bestrating
  • Verlicht terrein
Services
  • 24 uur per dag geopend
  • Vooraf reserveren
  • 6 min naar vertrekhal
Parkeervormen
  • Shuttle Parking
  • Valet Parking
  • Park & Walk
  • Park, Sleep & Fly

Adres
Rijnlanderweg 800, 2132JG, Amsterdam

Bekijk op kaart

Mijn parkeerplaats

- (Wijzig datum)

Bewaakt parkerenBewaakt parkeren:Ja
Maximale doorrijhoogteMaximale doorrijhoogte:Geen

Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 8.3!

  • Geen hoogte restricties
  • Afgesloten parkeerterrein
  • Beveiligingscamera's

Shuttlebus van Mobihub | Schiphol West

De shuttlebus van Mobihub | Schiphol West is een comfortabele pendelbus die voor u heen en weer rijdt tussen de parking en de luchthaven. Nadat u uw auto heeft geparkeerd, kunt u bij de receptie van het hotel terecht om gebruik te maken van de shuttleservice. Uw autosleutel kunt u gewoon bij u houden tijdens uw reis. Tijdens uw afwezigheid staat uw auto uiteraard veilig op de bewaakte parkeerplaats. Daar mag u bij ParkCare altijd vanuit gaan, want wij controleren elke aanbieder op betrouwbaarheid. Is uw reis weer ten einde? Dan zal de shuttlebus u weer ophalen.

Beoordelingen Mobihub | Schiphol West Bekijk alle beoordelingen

Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.

Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.

Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een

8.3
Beoordeeld door 168 klanten
Afstand tot vliegveld 8.9
Prijs/kwaliteit 8.4
Klantenservice 7.5
Totaal 8.3
Marco be 10 Geparkeerd van 17/07/2024 tot 25/07/2024

Top geregeld alles volgens afspraak

Geri be 7.5 Geparkeerd van 25/06/2024 tot 06/07/2024

De aanwijzingen die Parkcare geeft, om op en van het gekozen parkeerterrein af te komen, stemmen niet overeen met de Mobian app die hiervoor gedownload moet worden. Het verdient aanbeveling die aanwijzingen aan te passen. Afgezien van dit punt, was het prima parkeren bij het Hyatt Hotel, de afstand was kort en de schuttle van het hotel reed regelmatig.

Maurice be 5.8 Geparkeerd van 28/06/2024 tot 05/07/2024

Ik wilde mijn reservering een half uur vervroegen via de app, maar dit lukte niet. Na proberen te bellen naar het gewone nr hoorde ik dan weer dat ik me tot WhatsApp wenden. Daar zei men via auto reply dat ze tot 22u bereikbaar waren en werd ik doorgestuurd naar het noodnummer. Toen ik deze belde zei men daar dat men mij niet kon helpen in gebroken Engels. Men wist niet of ik eventueel vroeger dan de reservering binnen kon en gaf me een ander nr om te bellen. Wat ik niet besefte was dat dit wederom het gewone nr was en dus ook niet meer waren te bereiken uiteraard. Let op: op het bandje zegt men dan weeral dat ze via WhatsApp 24/7 te bereiken zijn. Zo zat ik vast in een vicieuze cirkel. Ik waagde het dan maar om ietsjes vroeger aan te melden aan de parking. Dit lukte! Helaas werkte de app enkel voor het openen van de slagboom aan de parking. Het activeren van het ticket voor ev taxi werkte niet, telkens error wat blijkbaar ook niet de eerste keer was en de taxichauffeur bevestigde. Terugreis een sms met instructies, wel zo fijn, maar wederom geen activatie (error) mogelijk voor de shuttlebus. Gelukkig deed de chauffeur hier ook niet moeilijk over. Nadien werkte de app ook niet voor het openen van de slagboom en moest ik bij de receptie van Hyatt hotel een parking ticket regelen om buiten te kunnen rijden. Prijs kwaliteit ok, maar uitvoering minder vanwege de app die niet naar behoren werkt.

David be 10 Geparkeerd van 27/06/2024 tot 01/07/2024

Wij gaan niet vaak op vakantie met het vliegtuig. Is de tweede keer dat we gebruik maken van een parking aan het vliegveld. Vorige keer liep het helemaal mis met het vervoer van de parking naar het vliegveld. Maar via Mobihub ging alles vlotjes, telefoon werd afgenomen, afspraken nagekomen en 2 vriendelijke chauffeurs. Wij zijn super tevreden. Als we nog met het vliegtuig gaan boeken we deze zeker terug!

Betaalmethodes

Logo Mistercash Logo Visa Logo MasterCard Logo PayPal Logo Sofort Logo IDeal

Keurmerken