GreenParking Schiphol

bij Schiphol -

Bij GreenParking Schiphol is een parking bij Schiphol gemakkelijk geregeld. Naast P3 is GreenParking de grootste parkeeraanbieder op Schiphol. Hier kunt u eenvoudig gebruikmaken van shuttle parking bij Schiphol Airport. Met deze parkeervorm rijdt u naar parkeerterrein Z en gaat u vervolgens met een shuttlebus naar het vliegveld toe dat 24/7 beschikbaar is. Parkeerterrein Z bevindt zich op Middenweg 7 terwijl parkeerlocatie M zich op Middenweg 6 bevindt. De rit vanaf beide terreinen duurt ongeveer 11 minuten. U kunt de parking gemakkelijk bereiken via de A4 en de A9 ten zuiden van Schiphol.

Bij GreenParking Schiphol staat uw comfort en veiligheid voorop. U hoeft uw autosleutel niet af te geven. Het parkeerterrein is ook toegankelijk voor mensen met een handicap. De parkeergarage wordt voortdurend bewaakt, is omheind en voorzien van moderne camera's. Er is geen maximale doorrijhoogte voor auto's.

Mogelijkheden
  • Binnen parkeren
  • Autosleutels behouden
  • Camerabewaking
  • Beveiligd parkeren
  • Asfalt of bestrating
  • Verlicht terrein
  • Bewaker ter plaatse
Services
  • 24 uur per dag geopend
  • Vooraf reserveren
  • 9,3km naar vertrekhal
Parkeervormen
  • Shuttle Parking
  • Valet Parking
  • Park & Walk
  • Park, Sleep & Fly

Adres
Middenweg 6, 1432 DE, Aalsmeer

Bekijk op kaart

Mijn parkeerplaats

- (Wijzig datum)

Maximale doorrijhoogteMaximale doorrijhoogte:Geen
Bewaakt parkerenBewaakt parkeren:Ja
ParkeerplaatsenParkeerplaatsen:350+

Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 8.1!

  • Afgesloten parkeerterrein
  • Geen hoogte restricties
  • Beveiligingscamera's

Beoordelingen GreenParking Schiphol Bekijk alle beoordelingen

Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.

Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.

Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een

8.1
Beoordeeld door 131 klanten
Afstand tot vliegveld 8.0
Prijs/kwaliteit 8.3
Klantenservice 8.1
Totaal 8.1
Sylvia Schipper be 6.7 Geparkeerd van 23/10/2024 tot 30/10/2024

Boeken en parkeren was prima. De opstapplek voor de transfer werd ons aangewezen door iemand van een ander bedrijf, anders hadden we het niet geweten. Transfer heen ging prima. Transfer terug: je moest onthouden waar je was uitgestapt, maar het was fijn geweest als dat nog even gemaild was of op de papieren stond. Er stonden veel mensen te wachten en omdat de wachttijd lang was (30 min.) werden de mensen nerveus of we wel allemaal in de bus konden. Het pastte ook maar net, dus die angst was misschien gegrond. Als we vooraf informatie hadden gekregen: het zal passen, had dat het wachten minder stressend gemaakt.

Albert be 6.7 Geparkeerd van 16/10/2024 tot 23/10/2024

Niet voor herhaling vatbaar. Lange wachttijd op shuttle. Smalle parkeerplekken. Niemand aanwezig op locatie voor navraag, inlichtingen etc. De drop-off plek op Schiphol ver weg. We zijn te oud voor dit soort parkeerlocaties

Linda be 6.7 Geparkeerd van 20/10/2024 tot 23/10/2024

Hier onze ervaring. Met het vertrekken (begin van de herfst vakantie) al redelijk druk met mensen die naar de luchthaven wilde. Staan in de regen te wachten op de bus. Dat is allemaal nog niet zo heel erg. ?Maar..... er wordt gewoon maar 1 gewone stadsbus ingezet. Geen lange bus ofzo. Iedereen heeft redelijk wat bagage mee!!! Daar kun je volgens mij veel makkelijker op in spelen zodat je het beter kan regelen.

Tonny be 7.5 Geparkeerd van 12/09/2024 tot 24/09/2024

veel mensen hadden problemen om binnen te geraken scanner werkte niet goed, ik geraakte ook niet binnen. Vriendelijk shuttle chauffeur zei code die halve weg op blad in te tikken die werkte, ondertussen 40 minuten verloren. Het rare is dat om terug weg te rijden de barcode wel onmiddellijk werd herkend door de scanner.

Betaalmethodes

Logo Mistercash Logo Visa Logo MasterCard Logo PayPal Logo Sofort Logo IDeal

Keurmerken