Bij Eazzypark A1 Schiphol kunt u eenvoudig, veilig en betrouwbaar shuttle parkeren bij Schiphol. Gelegen op slechts 5 minuten rijden ten zuiden van Schiphol en gemakkelijk bereikbaar vanaf de A4, biedt dit parkeerterrein een gratis shuttle service naar de luchthaven en haalt u na uw landing op bij de vertrekhal. Het terrein is 24/7 beveiligd met camera's en er is altijd personeel aanwezig om u te assisteren met uw bagage.
Het terrein is continu geopend, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Er zijn speciale parkeerplekken voor invaliden beschikbaar. Daarnaast is de parkeerplaats verhard, omheind en goed verlicht. Met geen maximale doorrijhoogte en een wachtruimte met toiletten is Eazzypark A1 Schiphol een uitstekende keuze voor voordelig parkeren bij Schiphol. Is deze parkeerplaats volgeboekt? Overweeg dan eens de alternatieven van dezelfde aanbieder, zoals Eazzypark A3 Schiphol, Eazzypark A4 Schiphol en Eazzypark A5 Schiphol. Als u liever uw autosleutels mee op reis neemt, is Eazzypark A2 Schiphol een uitstekende optie.
Adres
Kruisweg 415,
1437 CJ,
Rozenburg
Ja | |
Geen | |
Ja |
Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 9.2!
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Afstand tot vliegveld | 9.4 |
Prijs/kwaliteit | 9.0 |
Klantenservice | 9.3 |
Totaal | 9.2 |
Makkelijk met boeken en niet ver van de luchthaven vriendelijk personeel volgende vakantie weer.
Snelle vriendelijke medewerkers en service
Alles zeer vlot verlopen en zeker voor herhaling vatbaar.
Het vertrek op dinsdag 2 juli was prima geregeld. Avond ervoor nog een wijziging ontvangen mbt het huisnummer (direct ernaast) en verliep goed. De shuttle stond klaar en binnen 10 minuten was ik op Schiphol op de nieuwe overdekte locatie op de beganegrond voor de busjes en taxi's voor alle vervoerders. Mij werd door de chauffeur (bijzonder aardig) verteld om foto's te nemen en het op te schrijven op de visitekaart van Eazy Park ivm het ophalen op DEZE nieuwe locatie! F6-F9 en middenperron. Ook 3 andere passagiers op 5 juli kregen van dezelfde chauffeur, exact hetzelfde te horen, "Goed onthouden dus, hier worden jullie opgehaald!" Bij aankomst zo gezegd, zo gedaan. Gebeld naar het algemene nummer toen we de bagage opgehaald hadden. Dit algemene bandje gaf ons inziens nog het oude ophaalpunt aan, want een week eerder hadden ik en de passagier van 5 juli nog nadrukkelijk andere informatie gekregen. Geen contact verder mogelijk via een klantenservice!! en ook wij zijn niet teruggebeld nadat we 3x gebeld hadden. Dus gewacht en gewacht.... en gewacht... Ook de passagier van aankomst op vrijdag stond erbij. Na 50 minuten in de harde wind en redelijk koud weer, waren wij het zat. We hebben nog de chauffeur 1x op het 06 nummer (prive) kunnen bereiken, maar hij gaf ons aan " ons niet te kunnen helpen". We hebben nogmaals het algemene nummer gebeld. Geen mogelijkheid om in te spreken, blijkbaar ook niet interssant genoeg om ons terug te bellen als we 3x gebeld hebben. We stonden op het punt om een taxi/über te bellen, omdat we het zoals gezegd koud hadden en het zat waren. Dus een hele dikke vette min mbt het algemene nummer!!! Een andere vervoerder gesproken en hij was zo vriendelijk om ons terug te brengen naar de parkeerplaats van EazyPark Schiphol. Hij gaf aan dat een mevrouw een week eerder al 1,5 uur had staan wachten! Een hele grote pluim en een 10 voor deze vervoerder. Binnen 10 minuten waren we terug bij onze auto's. Graag ontvangen wij een reactie op deze beoordeling en hoe EazyPark Schiphol "snel geregeld" ons denkt te compenseren voor de belabberde communicatie en de vertraging . M.vr.gr. MJ Schrage (referentie AF-EXJH3ZZ) RJG Vermeulen