Bij Schiphol Parking EU wordt parkeren bij Schiphol moeiteloos gemaakt met hun Shuttle Parking. U rijdt naar het parkeerterrein van de aanbieder en neemt 30 minuten voor aankomst contact op. Hierdoor staat er een pendelbus voor u klaar om u naar de luchthaven te brengen, een rit van ongeveer 8 minuten. Het terrein bevindt zich ten zuiden van de luchthaven en is goed bereikbaar vanaf de A4. Dankzij de 24/7 openingstijden kunt u altijd gebruikmaken van shuttle parking bij Schiphol.
U kunt er voor kiezen om uw auto overdekt parkeren in een parkeergarage met een maximale doorrijhoogte van 2,50 meter. Tijdens uw afwezigheid staat uw auto op een verhard, omheind en goed verlicht terrein. Er is voortdurend cameratoezicht en er zijn altijd medewerkers van Schiphol Parking EU aanwezig. Gehandicaptenparkeerplaatsen en een lift zijn beschikbaar, en u behoudt uw autosleutels. Naast parkeren worden ook wasbeurten aangeboden, die ter plaatse kunnen worden geregeld. Als u uw auto liever laat parkeren, kunt u gebruik maken van de valet service van Schiphol Parking EU Valet.
Adres
Van Cleeffkade 15,
1431 BA,
Aalsmeer
Bewaakt parkeren: | Ja |
Invalidenparkeerplaatsen: | Ja |
Lift aanwezig: | Ja |
Maximale doorrijhoogte: | 2,50 |
Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 8.3!
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Afstand tot vliegveld | 8.7 |
Prijs/kwaliteit | 8.2 |
Klantenservice | 8.0 |
Totaal | 8.3 |
Alles is goed verlopen. Maar bij het ophalen van de luchthaven was er onduidelijkheid. Op het bandje dat ik te horen kreeg was niet erg duidelijk welke keuze ik moest maken. Uiteindelijk bleek ik keuze 2 te moeten maken maar toen ik aanvankelijk keuze 1 maakte kreeg ik te horen dat mijn boeking was herkend en dat ik mijn auto voorgereden zou krijgen. Dat klopte niet. En toen ik de klantenservice wilde spreken kreeg ik slechts een verwijzing naar een mailadres. Bij klantenservice zou ik graag een mens aan de telefoon krijgen om onduidelijkheid weg te nemen.
Goed geregeld.
Ook ‘s nachts werden we snel opgehaald vanaf Schiphol . Snelle service!
Alles prima geregeld, was me alleen via info niet direct duidelijk dat we op etage 6 of 7 moesten parkeren. Bij terugkomst op Schiphol moesten we wel langer dan hal uur wachten op shuttle. Dat vind ik wel wat lang maar verder prima.